دو قلوهای افسانه ای

دو قلوهای افسانه ای

کاش میشد لحظه ها را پس میگرفت !

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 40134
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1




بعد یه مدت طولانی

بعد یه مدت طولانی اومدم

سلام به همه چطورین ؟؟ دلتون واسم تنگ شده بود نه ؟؟؟ چیکار کنم بابا نظر دهی خراب بود هیشکی نظر نمیداد ادم حسش نمیومد اپ کنه حالا که درست شد اومدم واستون تعریف کنم

از همین امروز صبح شروع میکنم

جونم براتون بگه امروز صبح که رفتم مدرسه . با بچه ها سلام علیک کردم یهو فاطی گفت سایه اینو نگه دار مامانم نبنه . گفتم چی ؟ گفت گوشیمو نگه دار لو رفتم پیش مامانم حالا اومده منو تا دم مدرسه رسونده حالا هم رو نیمکت نشسته من امتحانمو بدم ورم داره ببره خونه گوشیم دست تو باشه واسه محسن زنگ بزن بگو فاطی نمیتونه واست زنگ بزنه گفتم فاطی من حال و حوصله اکشن بازی ندارم میدم مهناز گوشیو گفت باشه ... بعد امتحان اومدم دیدم فاطی داره میخنده میگم چی شده ؟؟ میگه مامانم گم شده بریم پیداش کنیم گفتم فاطی بشین من الان میام ... رفتم تو دفتر گفتم خانوم میشه از بلند گو استفاده کنم ؟ گفت واسه چی ؟ گفتم مامان فاطی گم شده میخوام پیداش کنم گفت بفرما میکروفونو گرفتم تو دستم گفتم : دانش اموزان عزیز یک عدد مادر مدل 53 گم شده به یابنده دو برابر مبلغ مادر مژدگانی داده میشود !!!!

این از مامان فاطی البته هنوز پیدا نشده مامانش ..

امتحان زیان فارسی داشتیم یکی از سوالا این بود که در مورد یکی از موضاعات داده شده سه سطر متن ادبی بنویسید یکیش ماه بود اون یکی کویر من در مورد ماه نوشتم خیلی غمگین بود متنش اخرشم یارو مرد . فاطمه دوستمم در مورد ماه نوشته بود گفتم فاطمه چی نوشتی شروع کرد با احساس خوندن که « شبانگاهان بود ماه  به من چشمک میزد ... » اقا حالا نخند کی بخند گفتم احمق اون ستاره ست که چشمک میزنه نه ماه گفتم تو شهر پدر تو ماه چشمک میزنه ؟؟

راستی شنبه تولدم بود مرسی از امیر علی و شادی که بهم تبریک گفتن . البته بقیه دوستامم بهم تبریک گفتن ولی شما نمیشناسینشون نمیگم اسماشون

امتحانومونم تموم شدم زدم ر*دم تو همشون

من برم که خوابم میاد حوصله ندارم بنویسم فعلا

یا حق



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت11:49---1 اسفند 1390
سلام خواهر دو قلو ها
خوبین ؟
خودتون دیگه اپ نمیکنین سایتتون را ؟نکنه از اینجا هم رفتین ؟


امیر
ساعت21:04---28 دی 1390
سلام سایه خانم
خوبی؟
عجب شیطونی تو ها ؛اونور اکشن رفتی دیگه ؛
خوب خسته نباشی عجب خوب داستانه دیگه همه چی ممکن میشه توی داستان
منم تولدت را با تاخیر بهت تبریک میگم امیدوارم سالی سرشار از زیبایی را اغاز کنی
اینم کاده تولد تولدت مبارک باشه


افشین
ساعت16:22---28 دی 1390
سلام سایه خانم
شرمنده ما تولدت رو بهت تبریک نگفتیم
نمیدونستم متولد چه ماه و روزی هستی
ایشالله سال دیگه دوبار بهت تبریک میگم
ایشالله صدد ساله شی
نه صدو بیست ساله شی
نه صدو بیست سال کمه
هزار سال زنده باشی




ايمان
ساعت14:14---28 دی 1390
تولدت مبارك بود
چون گذشته از فعل ماضي استفاده كردم


AMIRALI
ساعت10:33---28 دی 1390
salam sayeh jan veblagam delete shod

shadi
ساعت22:20---27 دی 1390
سلامممممم آبجی خوبی؟ آپت قشنگ بود
امتحاناتت تموم شده؟

فعلا بای


salar irani
ساعت19:26---27 دی 1390
ایول سایه جالب بود

حمید رضا عسگری
ساعت13:02---27 دی 1390
وبلاگت قشنگه وبلاگ ماهم بیا عزیز
2h2.loblog


حسین
ساعت12:56---27 دی 1390
سلام
عزیز اینجا که نمیشه خیلی حرف دارم که بگم.
لطفا با یاهو پیام بده.
ID : nasanhohaabi


حسین
ساعت12:55---27 دی 1390

سلام
اگه خواستی تبادل لینک کنیم
منو با عنوان ₰ܓܨ هرچی بخوای ܓܨ₰ و لینک
http://hoha.loxblog.com لینک کن و بعد با سیستم تبادل لینک رایگان یا با نظر بگو با چی لینکت کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سایه تاريخ: سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

روزگارا ! که چنین سخت به من میگیری . با خبر باش که پژمردن من اسان نیست ! گرچه دلگیر تر از دیروزم . گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند . لیک باور دارم ، دلخوشی ها کم نیست زندگی باید کرد ... ***** سلام سایه و حدیث هستیم . دخترای فوق العاده خوبی هستیم فقط یه کوچولو شیطونیم مرسی که از وبمون دیدن کردین نظر میزارین ادرس بزارین چون ما علم غیب نداریم همین دیگه فعلا

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to 2gholoohaye-afsaneai.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com